Wednesday, June 23, 2010

~BeGiNniNg~


~my hubby~

salam, to all my beloved frens...
finally im done wif my blog...hahaha
thanks to Nina n Zaie yg sntiasa mbkr smgt aku tok wt blog nie...
actually dh lame nk wat just cm rs bodoh2 alam..
hahahha..bhsa aku mmg cm hampeh skit...
nway dlm blog nie sume mnceritakan
TENTANG AKU...
dh nme pn blog aku kn???

thanks jugak kt k.as yg mengiyakan tok wat blog nie..
pdhal dy sdri xau ble nk wat...
hahahha....
link blog nie smpena nme aku n B...
HUNNY&HUBBY...
nick name lak smpena name anak kpd kakak angkat aku..
QASEH (nurul afifah nabilah) n ADEK (nur sumayyah faqihah)...
mereka la kanak2 yg sntiasa mencuit aty aku..
n wat aku sng rndu lau tgk gmbr je..
hahahha

last but not least...
luv u so much my frens...
luv my family n hubby (ARIF SUHAIRI)

No comments:

Post a Comment